woensdag 9 oktober 2013

Stampin'Up


Op 5 september heb ik deze blog opgezet, met het idee om er kaarten en allerlei mooie dingen van papier op te zetten.
De gedachte waar ik toen ook al een tijd mee rondliep was om onafhankelijk demonstratrice voor Stampin'Up te worden.
Ze hebben zeker mijn gedachten geraden want afgelopen weekend werd bekend dat je de komende 2 weken voor maar €25,- een startpakket kunt aanschaffen.

Jullie zullen begrijpen dat ik over de streep was.

Maandag nog de laatste informatie gekregen via Wilma Diender van Stampin'your world (die ik weer ken via een Stampin'Up party bij een vriendin).
Gisteren heb ik me aangemeld en nu wacht ik op mijn starterpakket wat ongetwijfeld deze week bezorgd gaat worden.

Langzamerhand zal deze blog gevuld worden met voorbeelden van wat je allemaal kunt doen met de prachtige producten van Stampin'Up.
Natuurlijk plaats ik hier ook aanbiedingen van Stampin'Up artikelen en ander nieuws over workshops die ik ga geven.

Houd het hier in de gaten want er komen nog heel wat prachtige dingen aan kan ik jullie vertellen!
Een volgende keer dus wat meer over mijn starterpakket en ook wat meer informatie over Stampin'Up.

Tot gauw!

Anne-Marie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten