vrijdag 28 maart 2014

65 jaar en card in a box

Hallo allemaal!

Op 13 maart werd mijn moeder 65. 
Toch een bijzondere leeftijd dus ik had een mooie kaart gemaakt en opgestuurd.

Een mooie card in a box, in voorjaarssfeer met het Sweet Sorbet designerpapier van de Sale-a-Bration.


Wat alleen wel heel erg jammer is, de kaart is kwijt geraakt bij de post en dus niet aangekomen.....
Voor de mensen die ook graag zo'n kaart willen maken, hier vind je een prachtig filmpje.
Niet eens zo heel ingewikkeld om te maken, maar het effect is fantastisch, en daar houd ik van!

Ondertussen heb ik er al een aantal gemaakt, toevallig is er ook vandaag weer naar de post gegaan. Maar die laat ik een andere keer zien.




Jullie zien het wel, ik ben fan!
Misschien ga ik binnenkort wel een workshop organiseren bij mij thuis in Kampen om dit type kaart te maken. Heb je daar interesse in, stuur me gerust een mailtje! am.rood@online.nl

Fijn weekend!

Update: Hier vind je een hele duidelijke uitleg in het nederlands!

4 opmerkingen:

  1. Dank je voor je lieve woorden op mijn blog! Ik vond het erg leuk om met je te swappen, goed idee om de beschrijving van het schattige doosje er bij te doen. Wat grappig, mijn moeder was 14 maart jarig en ik heb ook een "card in a box" voor haar gemaakt. En net als ik maak jij ze ook niet zo overvol. Wat jammer zeg dat hij niet is aangekomen... Wie weet tot ziens en ik kom zeker af en toe een kijkje nemen op je blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waar vind ik de werkwijze van de card in a box
    ik vind ze super maar weet niet hoe eraan te beginnen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sofie, kijk eens hier: http://cornelie-colorfullcornelie.blogspot.nl/2014/03/card-in-box-foto-tutorial.html
      Veel succes!

      Verwijderen
  3. Hello

    ik ga het meteen proberen, van harte dank hoor
    ik heb reeds leuke foto's van de hond getrokken
    en ga meteen aan de slag voor men kerstkaarten

    dank u wel
    sofie

    BeantwoordenVerwijderen