donderdag 17 juli 2014

Babykaartje

Hallo Allemaal!

Alweer een paar weken geleden werd er een klein meisje geboren. Haar vader is een oud collega van mijn man en haar moeder ook gek op stempelen en creatief bezig zijn.
Wij kregen een geboortekaartje in de bus met daarop een uiltje op een tak, de kleur wit, geel en grijs.
Prachtig om als uitgangspunt te gebruiken voor het felicitatie kaartje!

Dit is het geworden:


Producten die ik hiervoor gebruikt heb:
Owl Builder pons (118074)
Hardwood stempel (133032 wood)
Whisper White Cardstock (106549)
Smokey Slate inkpad (131179)
Hello Honey Cardstock (133685)
Crisp Cantaloupe Cardstock (131303)
Daffodil Delight Cardstock (121680)
Basic Grey Cardstock(121689)

De takjes/blaadjes heb ik gemaakt met het Little Leaves stansje dat helaas uit de collectie is gegaan.

Kom morgenochtend nog eens kijken, want dan gaat de Nederlandse Stampin'Up Demonstratrices Bloghop van start. (deze bloghop loopt op zaterdag en zondag ook door, meer info vind je morgen in het blogbericht).
Op zaterdag doe ik mee met de Pinkies Bloghop, van het team van Michelle Last.

Helemaal leuk om de links te volgen langs allerlei verschillende blogs, iedereen heeft een of meer projecten gemaakt met producten uit de nieuwe catalogus.

Tot morgen!

Anne-Marie

ps: wat vinden jullie van mijn nieuwe blog layout?








1 opmerking:

  1. Hoi Anne-Marie,

    Wat een fleurig en leuk kaartje.
    Ik zie nu pas dat jij ook een blog hebt en ben gelijk volger van je geworden.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen