donderdag 9 oktober 2014

SU-per Challenge # 58

Hallo Allemaal!

Vandaag weer een nieuwe uitdaging op het SU-per Challenge Blog.


En dit is mijn uitwerking geworden:


Doe ook gezellig mee met deze Challenge, je hebt de tijd tot donderdag 23 oktober om jouw creatie te linken.
De komende week kun je ook nog meedoen aan de vorige Challenge.

En dan was het gisteren nog een bijzondere dag.
Stampin'Up! was 2 jaar in Nederland actief en ik was 1 jaar Onafhankelijk Demonstratrice.


Wat vliegt de tijd zeg!
En nog geen moment spijt dat ik ben ingestapt als demo, ik heb veel leuke contacten opgedaan, ben heerlijk creatief geweest, leuke workshops gegeven en bij leuke evenementen geweest.
Kadootjes gekregen en natuurlijk gewerkt met prachtige kwaliteitsproducten!
Als klap op de vuurpijl ga ik volgende week een paar dagen naar Brussel, waar een grote bijeenkomst wordt georganiseerd door Stampin'Up! 
Het lijkt me erg bijzonder en leuk om eens mee te maken. Er komen zo'n 500 collega demonstratrices uit heel Europa!

Mocht je interesse gewekt zijn om ook demonstratrice te worden, neem gerust contact op.
Op dit moment hebben we nog een leuke instap actie, kijk hier eens. 

Nou ik ga nog snel mijn swaps afmaken, als het lukt zal ik komende week nog een berichtje plaatsen. Zo niet, dan weten jullie waar ik ben ;-)

Tot gauw!
Anne-Marie

1 opmerking:

  1. Van harte gefeliciteerd Anne-Marie met deze mijlpaal! Ik proef je enthousiasme door je verhaal heen, heerlijk dat je het zo naar je zin hebt.
    Heel veel plezier toegewenst met al je activiteiten en ook met je daagjes in Brussel ;-)

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen