vrijdag 24 april 2015

Nog meer Butterfly Basics! (deel 2)

Update:
De Butterfly Basics en de Butterfly stanzen zijn weer bestelbaar!

Hallo allemaal!

Vandaag volgt deel 2 van de Butterfly Basics inspiratie....
Zoals ik woensdag vertelde had ik een inspiratie tasje gemaakt voor mijn collega Sandra.
Naast een zakje met Butterfly knijpertjes heb ik ook een zakje met Butterfly plakkertjes gemaakt. Altijd leuk om  zo op een tasje of kadootje te plakken.



Natuurlijk moest er nog iets te snoepen bij: lekkere paaseitjes mmmmm....
Toen ik deze set maakte was het nog geen pasen...


Dit heb ik gebruikt:

Built for Free Using: My Stampin Blog


Ook had ik laatst nog een aardigheidje nodig voor een aantal ouders uit de klas van mijn oudste zoon Leon. Om maar lekker in voorjaarsstijl te blijven en de vlinders natuurlijk (!) maakte ik een Berry Basket in Crumb Cake cardstock met daarin een stuk vloeipapier (in bijpassende kleur...), een klein potje blauwe druifjes (met laagje mos) en een stekertje gemaakt met de Butterfly Thinlits.
Inspiratie deed ik op bij Caro, dank je! 


Dit heb ik gebruikt:

Built for Free Using: My Stampin Blog

Een aantal van de producten gaan helaas uit de collectie, gelukkig duurt het nog maar heel even tot de nieuwe catalogus uit komt, namelijk op 3 juni.
Ongetwijfeld met weer heel veel prachtige nieuwe stempelsets, ponsen, stanzen enz.
Waar ik zelf ook heel erg benieuwd naar ben zijn de nieuwe In Colors 2015-2017.
Nog een week of 2 en dan hoop ik jullie de eerste sneak peaks te kunnen laten zien!

Ik wens iedereen al vast een hele fijne (en hopelijk zonnige!) Koningsdag a.s. maandag.

Groetjes!
Anne-Marie


1 opmerking: