donderdag 23 april 2015

SU-per Challenge # 86 Kleurenchallenge

Hallo Allemaal!

Vandaag is er weer een nieuwe challenge van start gegaan.
Omdat het maandag Koningsdag is, dit keer een challenge met rood-wit-blauw!


Ik ben aan de slag gegaan met de Hello Darling stempelset, een hele leuke set die helaas uit de collectie gaat.... Het resultaat is een kadozakje van een envelop (Bag-a-lope), doet me een beetje denken aan Delfts blauw aardewerk ;-)


Ik heb nog een leuk filmpje gevonden met een duidelijke uitleg hoe je dit zakje kan maken.
Toevallig heb ik ook op precies dezelfde afstand de vouwlijnen gemaakt, namelijk op 0,5 inch (is ongeveer 1,2 cm).

De volgende artikelen heb ik gebruikt:

Built for Free Using: My Stampin Blog

Heb je zin om mee te doen met deze challenge? Kijk snel op op het SU-per Challenges blog.

Tot morgen!

Anne-Marie




Geen opmerkingen:

Een reactie posten