dinsdag 26 mei 2015

Over the Rainbow

Hallo Allemaal!

Zoals ik in mijn vorige blogbericht al vertelde had ik bij de Stampin'Up! Regional Event een stempelset gewonnen. Best bijzonder, want het is een stempelset die pas vanaf 2 juni te bestellen is, ook voor collega demo's.
Ik had hem al in de nieuwe catalogus aangekruist als favoriet, de set heet dus: Over the Rainbow.
Leuke teksten en 'geschilderde' afbeeldingen, beetje zoals bij de Work of Art stempelset.

Op 2e Pinksterdag ben ik eens even boven gaan zitten bij al mijn knutselspullen, catalogus er bij gepakt en aan de slag.
Het was nog niet gemakkelijk, maar uiteindelijk is dit kaartje te voorschijn gekomen.
Ik ben er blij mee.


Ook het goudkleurige draad is een nieuwe in de collectie kan ik jullie verklappen, die kreeg ik bij de stempelset.
De achtergrond is uit de You've Got This stempelset, heel erg leuk te combineren.
Voor een extra accentje nog wat gouden cirkeltjes uitgeponst met de handheld punch en klaar was het. De envelop kreeg ook een paar stempeltjes.





Hieronder zie je welke producten ik gebruikt heb, m.u.v. de items uit de nieuwe catalogus.

Built for Free Using: My Stampin Blog

Tot gauw!
Anne-Marie


2 opmerkingen: